Coregrafia de gesturi simple, unduioase, ale unor mâini traversează imaginile neclare ale tehnologiilor defecte.
Cinemaul s-a născut instabil tehnologic, biet copil al bătrânei istorii imperfecte a industrializării. Însă greșelile i se uită pe măsură ce noul scop al tehnologiei se dovedește a fi perfecționarea anti-umană, fără trecut și pentru viitor. Filmul Sabinei Suru vine ca un respiro într-o asemenea starea de fapt: coregrafiind o pereche de mâini în mișcări simple, unduioase, familiare tuturor, artista „greșește” tot mai mult imaginile, trecându-le dintr-un efect de neclaritate într-altul. Căci dacă totul ar fi în 4K atunci n-am mai vedea nimic. (Călin Boto, BIEFF 2022)
Sabina Suru este artistă multimedia și manager cultural. Este activă în relația dintre artele vizuale (fotografie argentică, alternativă și experimentală, foto-obiect, holografie, instalație interactivă sau participativă) și știință (optică, fizică, chimie), ca bază pentru inovarea modului în care privim, relaționăm și dezvoltăm arta și cultura. În 2019, a co-fondat Qolony, ONG cu focus pe artă și știință, respectiv Marginal, în 2022, cu un accent mai larg către abordări participative bazate pe tehnologie. Colaborează cu artiști și practicieni din diverse domenii, precum cercetare științifică, dans contemporan sau cercetare speculativă.